Privacy statement Blue Current B.V.

Versie augustus 2019 1.1

Wanneer u gegevens bij ons invult,  wilt u dat die met zorg worden behandeld. Blue Current slaat uw persoonlijke gegevens op in een beveiligde database en behandeld ze vertrouwelijk. We geven uw informatie niet door aan derden voor commerciële doeleinden.

Wat willen we van u weten?

Voor- en achternaam

Voor registratie in de backoffice vragen we om uw basisgegevens en bedrijfsnaam.

Adres en woonplaats

Het adres is voor ons relevant omdat we het laadpunt en eventuele accessoires hiernaar toe kunnen sturen.

Telefoonnummer

We nemen graag snel contact met u op over uw reservering, vraag of storing.

Betaalgegevens

We gebruiken uw betaalgegevens (bankrekeningnummer) om u een factuur te sturen met de afrekening per periode voor de producten en diensten die u bij ons afneemt.

IP-adres

We onthouden uw IP-adres om te zorgen dat niemand anders inlogt.

E-mailadres

U krijgt een e-mail over uw overeenkomst, factuur en de producten en diensten die u bij ons afneemt.

Verder gebruiken we uw gegevens voor het volgende:

Klantenservice

U kunt met ons bellen, mailen en twitteren. Om onze service te verbeteren, kunnen wij de contactmomenten analyseren.

Account

In de backoffice staan uw persoonlijke gegevens. Naam, aflever- en factuuradres, telefoonnummer en inloggegevens. Handig, want hiermee kunnen wij u snel helpen als er iets is.

Verbetering

We doen altijd ons best, maar we kunnen niet altijd voorkomen dat er iets mis kan gaan. Om te controleren waar we kunnen verbeteren, gebruiken we uw gegevens. We benaderen u dan voor een klantonderzoek. Verder willen we weten hoe de afhandeling van een klacht ging. Het kan zijn dat een ander deze controle voor ons uitvoert. Deze partij houdt zich dan ook aan de privacy-regels.

Fraudepreventie

Soms moeten we klantgegevens gebruiken om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. En als u verdacht bent, moeten we de gegevens doorgeven aan overheidsinstanties.

Bewaartermijn

Wij slaan uw persoonlijke gegevens op ten aanzien van de grondslag “Uitvoering van de overeenkomst”. Om onze dienstverlening uit te kunnen voeren, zijn sommige gegevens noodzakelijk. Ten aanzien van facturen en offertes geldt de grondslag: “Wettelijk verplichting”. Deze gegevens zullen we, met in achtname van de wettelijke bewaartermijn, 7 jaar bewaard worden. In alle gevallen geldt dat we gegevens niet langer zullen opslaan dan noodzakelijk voor het uitvoeren van onze services.

Wilt u de persoonsgegevens inzien? Of wilt u gegevens wijzigen of verwijderen uit ons systeem? Geen probleem. Laat het ons weten per mail.

Privacy statement Blue Current B.V.

Versie augustus 2019 1.1

Wanneer u gegevens bij ons invult,  wilt u dat die met zorg worden behandeld. Blue Current slaat uw persoonlijke gegevens op in een beveiligde database en behandeld ze vertrouwelijk. We geven uw informatie niet door aan derden voor commerciële doeleinden.

Wat willen we van u weten?

Voor- en achternaam Voor registratie in de backoffice vragen we om uw basisgegevens en bedrijfsnaam.
Adres en woonplaats Het adres is voor ons relevant omdat we het laadpunt en eventuele accessoires hiernaar toe kunnen sturen.
Telefoonnummer We nemen graag snel contact met u op over uw reservering, vraag of storing.
Betaalgegevens We gebruiken uw betaalgegevens (bankrekeningnummer) om u een factuur te sturen met de afrekening per periode voor de producten en diensten die u bij ons afneemt.
IP-adres We onthouden uw IP-adres om te zorgen dat niemand anders inlogt.
E-mailadres U krijgt een e-mail over uw overeenkomst, factuur en de producten en diensten die u bij ons afneemt.

Verder gebruiken we uw gegevens voor het volgende:

Klantenservice U kunt met ons bellen, mailen en twitteren. Om onze service te verbeteren, kunnen wij de contactmomenten analyseren.
Account In de backoffice staan uw persoonlijke gegevens. Naam, aflever- en factuuradres, telefoonnummer en inloggegevens. Handig, want hiermee kunnen wij u snel helpen als er iets is.
Verbetering We doen altijd ons best, maar we kunnen niet altijd voorkomen dat er iets mis kan gaan. Om te controleren waar we kunnen verbeteren, gebruiken we uw gegevens. We benaderen u dan voor een klantonderzoek. Verder willen we weten hoe de afhandeling van een klacht ging. Het kan zijn dat een ander deze controle voor ons uitvoert. Deze partij houdt zich dan ook aan de privacy-regels.
Fraudepreventie Soms moeten we klantgegevens gebruiken om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. En als u verdacht bent, moeten we de gegevens doorgeven aan overheidsinstanties.
Bewaartermijn Wij slaan uw persoonlijke gegevens op ten aanzien van de grondslag “Uitvoering van de overeenkomst”. Om onze dienstverlening uit te kunnen voeren, zijn sommige gegevens noodzakelijk. Ten aanzien van facturen en offertes geldt de grondslag: “Wettelijk verplichting”. Deze gegevens zullen we, met in achtname van de wettelijke bewaartermijn, 7 jaar bewaard worden. In alle gevallen geldt dat we gegevens niet langer zullen opslaan dan noodzakelijk voor het uitvoeren van onze services.

Wilt u de persoonsgegevens inzien? Of wilt u gegevens wijzigen of verwijderen uit ons systeem? Geen probleem. Laat het ons weten per mail.